miercuri, 17 februarie 2010

Geloasă (şi) pe Bobo mai mică


Un botez. Copil la apă şi ne-am amintit. A căutat Andrei în discuri şi a găsit botezul Andreei.
S-a uitat Bobo la faza cu popa şi apa şi a întors capul.
Am zis ca un alt filmuşor ar fi mai amuzant. Nu ştiu de ce mi-am imaginat că e destul de mare încât să îi facă plăcere să vadă cum arăta mai mică.
Am găsit o altă filmare de cand avea vreo 8 luni, era în premergător, noi îi pusesem o păturica pe ea şi glumeam zicând că e papa de la Roma cu ţoca-ţoc(aşa-i spuneam suzetei).
Prima dată(revenind în prezent) a început să plângă pe motiv că ne-am bătut joc de ea cu păturica aia, apoi că suzeta e roz şi nu galbenă cum spusesm eu şi mai apoi, către mine: UAAAAA, TU NU TE MAI JOCI AŞA CU MINEEEEEEE!
Am înghiţit în sec şi am luat-o în braţe. Iubita mea, acum ne jucăm altfel, mai frumos.
Ea: -ueeeeeee, nu îmi mai vorbeşti aşa( pe atunci mă prosteam cu ţine e micuţa iepurashă, chestii d-astea).
Eu îmi şterg fruntea şi îi spun că şi acum o alint.
N-a avut efect. A cerut să oprim filmarea şi mi-a zis: TU NU MĂ MAI IUBEŞTI CUM MĂ IUBEAI CÂND ERAM MICĂĂĂĂ, ueeee.
N-am lăsat-o aşa, normal, dar ceea ce a urmat să-i spun este ceea ce ştiţi deja.
Văzusem eu că la fiecare bebeluş pe care i-l arătăm zice: e urât, ce urât e...
Deci, se pare că nu e pregătită să nu fie geloasă pe ea însăşi... mai mică :)

0 comentarii: