luni, 29 martie 2010

Am toate şansele să devin vegetarian


Ea e la chiuvetă, îşi spală cu bucurie farfurioara.
-Mami, de ce mănâncă oamenii fiinţe nevinovate?
Îmi trec prin minte, rapid, chipurile tuturor păsărilor şi animalelor pe care le-am gătit. Zic, mai mult pentru mine:
-Andreea, aşa a lăsat Dumnezeu...
Nu-mi place cum sună, n-are nicio legătură cu Dumnezeu. Aşa că reiau:
-Andreea, ai văzut, şi leii mănâncă gazele... Nu pot trăi fără ele. Au nevoie de carne ca să supravieţuască. Dacă ar mânca iarbă, ar muri...
Bobo se întoarce spre mine.
-Eu nu! Eu nu vreau carne, nu aşa ca tine... Eu nu vreau să mănânc fiinţe nevinovate...
Mă pleznesc peste frunte şi îi zic:
-E alegerea ta, mami! O să-ţi găseşti substanţele necesare şi în alte produse.

Mă gândesc serios la problema asta. Astă seară mi-am făcut o salată :)

8 comentarii:

Metaxa spunea...

Nenica, asta da intrebare!! Chiar asa, de ce? Uite la asta nu m-am gandit niciodata. Dar si plantele sunt nevinovate. Poate chiar mai...

ana trasnea spunea...

Oau...cred ca te-a lasat masca!

adra_bell spunea...

Pai cam ai dreptate, asa a lasat Dumnezeu, ca omul sa fie ...omnivor. Dar si Bobo are dreptate. Grea dilema:)

nicole spunea...

Este perioada dc-urilor, vor mai urma multe alte intrebari de acest gen.Pregateste-te cu raspunsuri. Bai da uei...imi place carnea.

Blogul Bobolinei spunea...

@Metaxa: De pofta. Iar cu plantele o rezolvi mai usor. Le ceri scuze si se spune ca nu le mai doare.

@Ana: Da, m-a lasat masca precum masca de la chiuveta la care spala ea bucuroasa o farfurioara :))

@Andra_Bell: Asta seara am mancat pui. Si imi venea sa plang. E o dilema deprimanta :)

@ Nicole: Da, mai, Nicole, dar preferam sa fie un de ce legat de...rasaritul soarelui, ori ploaie, ori stele, ori oameni. Oameni fara cruzime. Sau pofte :P

picturilacomandaPSG spunea...

mai mult decat o dilema, o trilema... de ce mancam fiinte nevinovate... are dreptate, de ce le mancam? sunt oare atat de sanatoase? poate devin si ei vegetariana :)

picturilacomandaPSG spunea...

*devin si EU ... :))

Anonim spunea...

NU vreau să fac pe moralistul, NU vreau să demonstrez nimic, NU vreau să conving pe nimeni. Vă destăinuiesc ceva:
DIN ACEST MOTIV, de şapte săptămâni nu mai mănânc carne. De loc. Nu porc, nu peşte, nu vită, nu pasăre. Nimic din ce a fost vietate. E amoral. Sper să rezist (îmi place enorm gustul cărnii...), dar, dacă am făcut un Paşte fără carne...
P.S. Un bonus:
http://www.youtube.com/watch?v=PVxv7PPGZqg
http://www.youtube.com/watch?v=HjhkJUDm9nQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=SEwMLZYaLQc&feature=related