luni, 10 mai 2010

Surpriză!


-Mami, mă doare un dinţişor!
-Cum aşa?
-Uite, am apăsat cu dinţişorul de sus pe cel de jos...
Mă reped la guriţa ei şi văd o dâră de sânge. Mă străduiesc să tac, dacă aude de sânge, chiar dacă nu doare, e de rău.
O întreb:
-Andreea, cum te-ai lovit?
-Nu m-am lovit! Am apăsat.
-Te doare tare?
-Nu, nu mă mai doare deloc!
O rog să mă lase să verific dinţişorul. Doamne, se mişca!!!
Reiau, speriată, dar fără să-i arăt:
-Te doare când fac aşa?
-Nu, deloc!
Cum să-i zic? Dacă începe să plângă? Ce s-o fi întâmplat... Dacă ar fi căzut în gură, aş fi ştiut. Şi eu şi jumătate din Giurgiu.
Hotărăsc.
-Mami, ţi se mişcă dinţişorul. Acum, trebuie să vorbim cu zâna să aducă ceva frumos în schimb...
Ce emoţii!!!
Ea face ochii mari şi mă aştept să izbucnească în plâns.
-DAAAAA? Chiar mi se mişcă???
Era fericită! Pe mine mă durea stomacul.
Am dat năvală pe Internet. La ce vârstă cad dinţii de lapte. Am găsit că, în mod normal, se întâmplă între 6-7 ani. Aşa ştiam şi eu. Ea are 5 ani şi 2 luni. Am găsit că se poate întâmpla şi la vârsta aceasta. Primii: cei doi dinţişori de jos.

Acum, înainte să adoarmă, am văzut că umbla la dinţişor. Mi-a zis că parcă n-ar mai fi la locul lui. Când am pus mâna, am simţit că se mişcă şi cel de-al doilea. Bineînţeles că i-am verificat pe toţi, apoi. Ceilalţi sunt în regulă. Uf, dragii noştri, ce trăiri!


3 comentarii:

adra_bell spunea...

Felicitari! Tooth fairy a batut mai devreme cu bagheta in fereastra, cred ca de nerabdare sa primeasca un dintisor de la Bobo, probabil are un cadou frumos!
Te cred ca ai fost foarte emotionata, sunt sigura ca la menarha Evei am sa plang:)

Blogul Bobolinei spunea...

:) Fetelor, primul a iesit. S-a lasat cu lacrimi de ambele parti. Doar tati a fost cel mai curajos :D

my self spunea...

Pwerioada de stirbie m-a prins la bunici. Tin minte ca toti dintisorii si maselutele i-am aruncat pe acoperisorul bucatariei. Imi spunea buni ca numai in acest fel primesc altii in schimb.
P.S. O sa preiau leapsa imediat ce imi fac timp.