duminică, 29 august 2010

Picky. Mini-pictorial





2 comentarii:

Joker spunea...

hippy rau asta micu
:)

Anonymous spunea...

Cu toții avem poveștile noastre diferite în viață. Au fost suișuri și coborâșuri, dar am fost mai devastată când logodnicul meu, cu care ne întâlnim de 7 ani, a spus că ar trebui să ne anulăm relația, nu am experimentat genul de durere pe care l-am simțit în ziua aceea din viața mea. Am întrebat ce am greșit, dar a spus că este obosit, după 3 luni de separare, am dat peste mărturia unei doamne care a vorbit lucruri bune despre Dr. Ajayi, un vrăjitor care a ajutat mulți oameni să restabilească pacea și dragostea în casa lor. Îmi iubesc cu adevărat bărbatul și îl vreau înapoi în viața mea, așa că am luat legătura cu Dr. Ajayi și mi-am explicat, după câteva consultări, mi s-a spus care este problema și ce să fac pentru a-mi restabili relația, am făcut tot ce mi s-a cerut și după 72 de ani. ore de vrajă logodnicul meu m-a contactat și acum suntem fericiți căsătoriți. Dacă ai nevoie de ajutorul unui vrăjitor autentic, te poți baza pe Dr. Ajayi și cred că vei avea un motiv să zâmbești din nou. Contactați Viber / Whatsapp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com