joi, 28 ianuarie 2010

Noapte, teatru si prietenie

Eu sunt FOCA. Exact asa cum auziti, ma cheama Foca. Poate o sa ma si auziti vreodata cum vorbesc. Sunt firava si ii invat pe copii cum si de ce sa fie buni cu animalele... Sunt prietena Andreei de multi ani, cred ca de vreo 3. N-a dormit niciodata cu mine, dar ziua, cand e mami acasa, vorbim ore in sir.
Aici sunt cu Andreea. M-a adus la noua ei casa si sunt curata. Da, m-au bagat in masina de spalat. A fost distractiv, am cam ametit eu la ultima parte pentru ca au dat pe nu stiu cate sute de rotatii... Dar a fost distractiv.

Eu sunt iedutul. M-a redescoperit Andreea. Am fost uitat intr-un sac cateva luni bune. M-a cumparat taticul ei de la un magazin unde vand aia si niste combustibili. Sunt pretios, deci :)
N-am nume, si vorbesc cam ca foca, asa... subtire. Ah, pisica din poza vroia sa ma pupe.


Eu sunt Ratatouille. Rati, Trati, Tratative, Ratative, Tri... Sunt rarait, vorbesc asa, ca un bucatar francez venit in Ro de cativa ani :). Reprezint un personaj din desenele Ratatoiulle, sunt fratele personajului principal. Cu mandrie va anunt ca s-au facut trei ani de cand Andreea doarme doar cu mine. Toti se intreaba de ce sunt eu jucaria ei preferata. Asta, sigur, pentru ca sunt chipes, istet si nu beau laptic, desi mama Andreei asa-i zicea mereu, bea-l ca-l bea Rati. Bobo ma mangaie pe urechiuse si se mangaie pe nasuc cu codita mea.



Ah, ziua stau cuminte in sertarasul meu, rar iau parte la joaca. Cateodata, ma trezesc cu roluri de pasare, dinozaur sau soarece fricos. Dar seara, tineti/va bine, sunt primul lucru pe care Andreea il apuca inainte sa intre in pat. Si poate, daca tot a inceput, mama Andreei va mai vorbi despre mine... :)


0 comentarii: